De nieuwe merkpositionering ‘Go Play’ was reeds ontwikkeld. Intertoys was nu op zoek naar eigenheid in de merkuitstraling die de nieuwe merkpositionering wist door te vertalen naar de winkelformule, tassen, pakpapier, folders, posters, website en HR-middelen. De briefing: “Spelen is het leukste wat er is! Dat willen we terugzien in onze merkuitstraling.”
V.l.n.r.: Christy, Aad, Stephan, Dennis.
"Intertoys gaat met enorm veel enthousiasme en energie de toekomst tegemoet. Na een bewogen periode wordt het merk nieuw leven ingeblazen. Ze hebben een sterke kern en weten waar ze naartoe willen met hun merk." Aldus Christy.
Stephan Buffing, directeur winkeloperatie Intertoys: "Christy heeft een scherp oog en signaleerde snel waar onze verbeterpunten lagen. Met haar aanstekelijke enthousiasme en pragmatische instelling begreep ze al snel wat we bedoelden en hoe de vertaalslag te maken. Offline en online."
Inmiddels is de nieuwe uitstraling te zien in Intertoys Apeldoorn, Zeist, Almelo en staan er reeds diverse nieuwe winkels op de agenda voor 2022. De merkuitingen op tassen, pakpapier en website worden gefaseerd doorgevoerd. Ook het distributiecentrum en hoofdkantoor worden in de nieuwe look and feel gerestyled. De uniforme uitstraling staat en de eerste reacties vanuit de directie, medewerkers, franchisenemers en consumenten zijn heel positief.
Benieuwd naar de hele case? Bekijk ons werk voor Intertoys. Wil je meer weten wat Vandeez doet op het gebied van merkuitstraling, bekijk hier al onze diensten.