Skip to main content

Kom in contact

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

structuur in je merkarchitectuur

Heb je meerdere bedrijven of merken in je organisatie? Dan is het essentieel om de onderlinge samenhang vast te stellen, oftewel de merkarchitectuur te bepalen.

de samenhang van merken bepalen

Zijn de merken binnen jouw organisatie een eigen leven gaan leiden? Of is er juist te veel samenhang, waar de merken juist beter gescheiden kunnen opereren? Met een scherpe merkarchitectuurstrategie verhelder je de positionering van merken binnen jouw organisatie.

is merkarchitectuur voor jouw organisatie relevant?

Het is belangrijk om jouw merkarchitectuur strategie te bepalen wanneer je:

  • producten of diensten onder meerdere merknamen aanbiedt
  • verschillende dochterbedrijven hebt binnen je organisatie
  • een overname of fusie plaatsvindt

het resultaat

overzicht in je merkstructuur

Met de juiste merkarchitectuur strategie creëer je overzicht binnen je organisatie en krachtige communicatie naar je doelgroep. Samen bepalen we hoe jouw merken zich naar buiten profileren en hoe je op de jusite manier de toegevoegde waarde van jouw overkoepelende organisatie communiceert. 

bekijk onze cases

  • Logo Houweling Architecten

    Herpositionering van architectenbureau om nieuwe ambitie te bereiken

    Item

    This is content
  • Romynox
    vandeez-cases-diap-logo-romynox-left.svg

    Impact maken in de (bio)farmaceutische industrie

    Item

    This is content
  • Logo Karel Doorman Fonds

    Zichtbaar maken wat het fonds betekent voor marinepersoneel

    Item

    This is content
  • Eef Advocatuur
    Logo Eef Advocatuur

    Een nieuw merk binnen de advocatuur: Eef Advocatuur!

    Item

    This is content
  • Logo Ook dit is de Rotte

    Bekendheid van het natuurgebied rondom de rivier de Rotte vergroten

    Item

    This is content
  • Case Meer deur
    Logo MeerDeur

    Nieuw merkfundament voor toonaangevende deurenproducent en -leverancier

    Item

    This is content
  • Kp Holland logo

    Rebranding van veredelaar en producent van planten

    Item

    This is content
  • Logo Coloured by Gerbera

    Gerbera kleurt je dag - kleurrijke campagne tegen de winterdip

    Item

    This is content
  • Beweging Back2basics
    Logo Back2Basics

    Herpositionering als beweging voor het hele sociale domein

    Item

    This is content
  • Logo Gerbera United

    Het nieuwe verhaal doorvertaald in een krachtige positionering en merkuitstraling

    Item

    This is content
"Samen hebben we echt iets moois neergezet. Ons gelanceerde merk is Next level."

Jan Willem Leeuwenburg
CEO van One Flora Group

Aweta logo
Kneppers Rozen logo
Schotte Hoogerbrugge logo
Coloured by Gerbera logo
Back2Basics logo
Waaijerbouw logo
Varb logo
Van Deelen Liften logo
Intertoys logo
Intellistore logo
Romynox logo
Meerdeur logo
KP Holland logo
Slagerij Aad van Eijk logo
Ronico logo
Aweta logo
Kneppers Rozen logo
Schotte Hoogerbrugge logo
Coloured by Gerbera logo
Back2Basics logo
Waaijerbouw logo
Varb logo
Van Deelen Liften logo
Intertoys logo
Intellistore logo
Romynox logo
Meerdeur logo
KP Holland logo
Slagerij Aad van Eijk logo
Ronico logo

de juiste merkarchitectuur bepalen?

Laten we aan de slag gaan met jouw merkarchitectuur.

Dennis / merkstrateeg

Ongeldige invoer
Onjuiste invoer
Onjuiste invoer
Onjuiste invoer
Onjuiste invoer