De strategische doelen
in een marketingplan
Een goed doordacht marketingplan is essentieel voor elk bedrijf. Met een marketingplan leggen we vast wat en wie je wilt bereiken, wat en wanneer je gaat communiceren en via welke kanalen je dit doet.
Marketingdoelen bereiken
Het marketingplan is een strategisch document zodat jij doelgericht en effectief je marketingdoelen kunt bereiken. Of dat nu het vergroten van klantloyaliteit, het generen van leads of het aantrekken van nieuw talent is.

Inhoud van een marketingplan
Een marketingplan bestaat uit:
- Doelen
- Doelgroep
- Kernboodschap
- Klantreis
- Klantstrategie
- Verantwoordelijkheden
- Planning
inspirerende klantcases
Benieuwd hoe wij ambitieuze merken laten groeien? Ontdek onze recente projecten en laat je inspireren.
het resultaat
Onze aanpak is gericht op duurzame impact. We helpen je door een marketingplan niet alleen om kortetermijndoelen te bereiken, maar bouwen ook aan een sterk merk dat op de lange termijn succesvol is.
Onze producten voor een sterk merkactivatieplan
We bieden verschillende producten om jouw merk te boosten.
Onze merken
ook jouw marketingdoelen bereiken?
Neem contact op voor een vrijblijvend advies.
