aanpak
We hebben eerder voor Richard Matchett mogen werken. Enorm leuk dat hij Vandeez weer benaderde met zijn actuele vraagstuk.
creatieve insights sessie
Richard is uitgenodigd voor een creatieve insights sessie. Een brainstorm waarbij we uiteindelijk de kaders voor zijn huisstijl en nieuwe website hebben bepaald. Richard heeft duidelijk wat zijn onderscheidende waarde is en waar zijn bedrijf voor staat. Begeleiden van duurzaamheidstrajecten voor VvE’s. En vooral: zonder gedoe! Focus op de toegevoegde waarde voor de eindklant. Richard en zijn team ontzorgen VvE's van Idee tot Uitvoering. Dat vertrouwen moet Veenpark Vastgoed Advies uitstralen. Het netwerk aan partners, de resultaten, de manier van communiceren, spelen een rol in de perceptie van hun klanten.
nieuwe merkuitstraling
De creatieven van Vandeez zijn aan de slag gegaan met een kleurenpallet van een heldere kleur groen en lila, een toegankelijke typography en fotografie. Met als doel, vertrouwen uitstralen! De nieuwe huisstijl is onderscheidend en zorgt direct voor herkenning.
gebruiksvriendelijke website
De nieuwe merkuitstraling komt goed tot zijn recht op de nieuwe website van Veenpark Vastgoed Advies. Uiteraard ontwikkeld in de nieuwste techniek, optimaal voor elk device en gebruiksvriendelijk voor bezoekers. Met focus op SEO (techniek en content) wat Veenpark gaat helpen in vindbaarheid en bekendheid.