aanpak
We zijn gestart met de merkpositionering, waar we met strategische sessies en interviews met medewerkers en klanten tot de kern van hun verhaal kwamen.
missie en merkbelofte
De missie "Elke verdieping voor iedereen bereikbaar houden" en de belofte "Zekerheid op elke verdieping" weerspiegelen de toewijding van Van Deelen Liften aan betrouwbare liftprestaties. Met Van Deelen Liften als partner bereikt oma moeiteloos de bovenste verdieping, hoeven zware boodschappen niet met de trap omhoog en bereiken mensen altijd zorgeloos hun bestemming. Van Deelen Liften onderscheidt zich door aandacht en betere liftprestaties.
merkuitstraling die spreekt
De merkuitstraling van Van Deelen Liften onderging een eigentijds redesign met behoud van de herkenbare blauwe en rode kleuren. De omhoog en omlaag pijlen in het nieuwe logo symboliseren zowel de beweging van liften als de toewijding om klanttevredenheid naar nieuwe hoogtes te tillen. Zo spreekt de merkuitstraling direct de doelgroep aan. Naast het logo en de huisstijl is ook de fotografie vernieuwd, en hebben we verschillende merkuitingen gerealiseerd.
website die overtuigt
De rebranding komt tot leven op de vernieuwde website, waar niet alleen het juiste verhaal aan klanten wordt verteld, maar ook nieuw talent wordt aangetrokken. De website vertelt waar Van Deelen Liften voor staat, geeft inzicht in hun diensten en presenteert tastbare resultaten van hun werk. Potentiële klanten worden overtuigd van de expertise van Van Deelen Liften, en potentiële medewerkers zien een persoonlijk familiebedrijf waar ze graag bij willen werken.