aanpak
We zijn gestart met strategische sessies en interviews met de directie, medewerkers, partners en klanten van Sparck Technologies. Deze inzichten hebben we gebruikt om hun unieke merkverhaal te vertalen naar een heldere merkpositionering.
The spark of automation
Hun missie "The spark of automation" en visie "Automated packaging for change", vormden het hart van deze positionering. Met Sparck's geautomatiseerde verpakkingsoplossingen kunnen bedrijven wereldwijd hun afhankelijkheid van handmatige arbeid verminderen, de efficiëntie verhogen, transportkosten verlagen en hun ecologische voetafdruk verkleinen.
Future-proof website
Met de merkpositionering als uitgangspunt hebben we een future-proof website ontwikkeld voor Sparck Technologies. Onze samenwerking was dynamisch en agile, met regelmatig contact met de Amerikaanse projectleider van Sparck. Gedurende het traject hebben we de website continu geoptimaliseerd en uitgebreid.
Samen ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website die Sparck’s merkverhaal en geautomatiseerde verpakkingssystemen overtuigend tot leven brengt met tekst, beeld en video. De website informeert en inspireert klanten, zodat zij vol vertrouwen kiezen voor Sparck’s toekomstbestendige verpakkingsoplossingen.