Als ‘Slagerij Met Ster’ behoort Slagerij Aad van Eijk tot de beste slagers van Nederland. Na 50 jaar met passie het slagersvak te hebben uitgeoefend heeft Aad de slagerij overgedragen aan zijn kinderen. Dochter Carla en zoon Walter hebben de ambachtelijkheid met trots voort gezet. Zij benaderden Vandeez met de uitdaging hoe je van lokale slagerij naar een nationaal merk gaat. Dit vraagt om het benutten van kansen en investeren in het merk.
Slagerij Aad van Eijk heeft het altijd belangrijk gevonden mensen bewust te maken van wat ze eten. Hun eigen vee heeft een goed leven gehad in alle rust en ruimte en dat proef je terug in het vlees. Maar hoe krijg je de pure producten van de slagerij bij zo veel mogelijk mensen?
merkstrategie en huisstijl
Allereerst is hiervoor het verhaal van Slagerij Aad van Eijk samengebracht in een merkstrategie en vernieuwde huisstijl. Vervolgens is een nieuwe website opgezet die verder gaat dan alleen het visitekaartje van de lokale slagerij.
resultaat
Een uniek concept. Naast ambachtelijk vlees uit hun winkel biedt Slagerij Aad van Eijk hun klanten nu een unieke webshop-ervaring op hun website. Alle pure producten kunnen in heel Nederland thuisbezorgd worden. Verder inspireren ze klanten met recepten uit eigen keuken. Bieden ze een volledige cateringservice. En geven ze hun kennis van het vak door via diverse workshops.
onderscheidend merk
Met campagnes en het continu uitbouwen van het merk blijft Slagerij Aad van Eijk groeien en zich onderscheiden. Hun merk is inmiddels meer dan een naam, het vertegenwoordigd een waarde op de balans.
"We zijn trots op ons familiebedrijf en ons verhaal. Dat kunnen we nu veel duidelijker in de markt zetten met de juiste aanpak en de juiste tools"
Carla van Eijk - Eigenaar
Carla van Eijk - Eigenaar
over Slagerij Aad van Eijk
Slagerij Aad van Eijk is een 'Slager met Ster' en behoort tot de beste slagers van Nederland. De herkomst van het vlees is erg belangrijk voor Slagerij Aad van Eijk. Ze bieden kwaliteit door ambachtelijkheid en dat proef je. Pure producten, vlees van eigen vee. Zo dragen ze bij aan een bewust en gezond eetpatroon van hun klanten. De pure producten van Slagerij Aad van Eijk zijn naast de winkel in Voorschoten ook eenvoudig te bestellen in hun webshop.
bekijk ook
Gerbera United
Het nieuwe verhaal doorvertaald in een krachtige positionering en merkuitstraling
Gerbera United
Aweta
Een positionering die past bij een marktleider in sorteeroplossingen
Aweta
No Hat Needed
No Hat Needed: een nieuw merk met lef
No Hat Needed
Uylenburg - Du Midi
Gedeelde ambities voor Café Du Midi en Buitengoed de Uylenburg
Uylenburg - Du Midi
Schotte Hoogerbrugge
Van twee bouwbedrijven één sterk merk maken
Schotte Hoogerbrugge
Intertoys
Ultieme winkelbeleving voor nieuwe Intertoys winkels
Intertoys
AHB Consultancy
Lancering nieuw merk: Altijd Het Beste Consultancy
Dagelijks werken we aan mooie projecten: van lokale ondernemers tot bedrijven met internationale ambities. We zien ondernemers groeien doordat we hun merk weer laten stralen.
Wendy Groenewegen
merk strateeg
Dat we zichtbaar impact kunnen maken voor onze opdrachtgevers maakt me blij!
Dennis Damen
merk strateeg
Heel mooi om 'het goud' voor zoveel organisaties naar boven te halen.
Christy van der Sman
eigenaar
Met ons team zijn wij jouw creatieve partner voor de lange termijn. Samen krijgen we dingen voor elkaar. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Samen vieren we successen.
Sjoerd van Viegen
art director
Toffe concepten, nieuwe creaties, enthousiaste opdrachtgevers, dat is waar ik blij van word.
Mendy van der Hulst
designer
Het is zo gaaf dat ik mijn ontwerpen op verschillende websites, billboards en in advertenties zie.
Dennis de Baat
digital designer
Wij ontwikkelen websites waar onze opdrachtgevers trots op zijn. Het blijft gaaf om mee te denken en bij te dragen aan de groei van onze opdrachtgevers.