aanpak
In samenwerking met Meer Gevelsystemen hebben we een stevig merkfundament opgebouwd. We begonnen met een positioneringstraject, waar vanuit deskresearch en strategische sessies het onderscheidende verhaal van Meer Gevelsystemen naar boven kwam.
dé gevelexperts
Meer Gevelsystemen heeft het vermogen om de behoeften van hun opdrachtgevers te vertalen naar producten die niet alleen esthetisch aantrekkelijk zijn, maar ook duurzaam, functioneel en van topkwaliteit. Meer Gevelsystemen voegt waarde toe aan de woon- en werkomgeving en is duurzaam vanuit elk perspectief. Ze zijn dé gevelexperts.
optimale herkenbaarheid
De merkuitstraling is ook herzien, waarbij de oranje kleur behouden bleef voor optimale herkenbaarheid. De rebranding heeft een eigentijdse en opvallende uitstraling opgeleverd. Het nieuwe logo, met de letter 'M' in het beeldmerk, en het lijnenspel op de huisstijldragers, verwijzen naar de profielen in de gevels van Meer Gevelsystemen. Ook is de letter ‘M’ in de hexagoon een subtiele verwijzing naar zusterbedrijf MeerDeur, waar de letter ‘M’ in een cirkel terugkomt in het beeldmerk.
nieuwe website
Het merkfundament is compleet gemaakt met de ontwikkeling van een nieuwe website. De website fungeert als podium om hun verhaal, werkwijze, producten en afgeronde projecten te presenteren. De website vertelt perfect waar ze voor staan en wat ze te bieden hebben.