Zichtbaar maken wat het fonds betekent voor marinepersoneel
Het Karel Doorman Fonds staat al sinds 1944 klaar voor marinepersoneel en hun dierbaren. Het is een organisatie met de mogelijkheid om veel mensen te helpen, mits zij hun verhaal zichtbaar maken voor deze mensen. Met een nieuwe website en huisstijl wil het Karel Doorman fonds hun diensten aan zoveel mogelijk mensen kenbaar maken en aanbieden. Zo kan het marinepersoneel en hun gezinsleden die steun wensen het fonds vinden en erachter komen wat het fonds voor hun kan betekenen. Daar waar officiële instanties aan de grens van hun mogelijkheden staan gaat het Karel Doormans fonds verder.
opdrachtgever
Karel Doorman Fonds
diensten
merkpositioneringmerkuitstralingwebsite
aanpak
Aandacht en oprechte betrokkenheid, dat is de basis. We zijn ons gaan verdiepen in de klant, hun werkzaamheden, hun mensen en hun doelgroep. Het historische verhaal is aangevuld met de actualiteit en de diensten die het Karel Doorman fonds nu biedt.
nieuwe huisstijl en website
Dat verhaal is de basis geweest bij het opzetten van de website en de huisstijl. Hun verhaal sluit tekstueel en visueel naadloos op elkaar aan en wordt dankzij de website beschikbaar gesteld aan iedereen. Met de juiste dosis verbeeldingskracht is het verhaal tot leven gebracht.
resultaat
Een duidelijke en gedegen merkpositionering in beeld en tekst, met de mogelijkheid om verder te bouwen. De website kan gemakkelijk door de klant beheerd worden. Het is dat stukje ontzorgen waardoor de organisatie zich kan richten op hun doel; meer en nieuwe mensen steunen.
centraal punt waar hun verhaal krachtig wordt verteld
Met de nieuwe website en huisstijl van het Karel Doorman Fonds hebben ze een centraal punt waar hun verhaal wordt verteld en de drempel voor de doelgroep laag is. Zo kunnen ze nog meer mensen steunen.
over Karel Doorman Fonds
Het Karel Doorman Fonds biedt financiële steun aan al het marinepersoneel en hun gezinsleden, daar waar officiële instanties aan de grens van hun mogelijkheden staan. Zowel individuen als organisaties kunnen bij het Karel Doorman Fonds terecht voor financiële steun. Ze ondersteunen projecten binnen de thema's individuele steun, herdenken, zorg, welzijn en onderzoek.
bekijk ook
AHB Consultancy
Lancering nieuw merk: Altijd Het Beste Consultancy
AHB Consultancy
Sparck Technologies
Herpositionering en website voor Sparck Technologies
Sparck Technologies
Varb
Met nieuwe positionering groeien naar 1.000 platform deelnemers
Varb
Schotte Hoogerbrugge
Van twee bouwbedrijven één sterk merk maken
Schotte Hoogerbrugge
KP Holland
Rebranding van veredelaar en producent van planten
KP Holland
Karel Doorman Fonds
Zichtbaar maken wat het fonds betekent voor marinepersoneel
Karel Doorman Fonds
The Waterproof Company
Rebranding en lancering van The Waterproof Company
Dagelijks werken we aan mooie projecten: van lokale ondernemers tot bedrijven met internationale ambities. We zien ondernemers groeien doordat we hun merk weer laten stralen.
Wendy Groenewegen
merk strateeg
Dat we zichtbaar impact kunnen maken voor onze opdrachtgevers maakt me blij!
Dennis Damen
merk strateeg
Heel mooi om 'het goud' voor zoveel organisaties naar boven te halen.
Christy van der Sman
eigenaar
Met ons team zijn wij jouw creatieve partner voor de lange termijn. Samen krijgen we dingen voor elkaar. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Samen vieren we successen.
Sjoerd van Viegen
art director
Toffe concepten, nieuwe creaties, enthousiaste opdrachtgevers, dat is waar ik blij van word.
Mendy van der Hulst
designer
Het is zo gaaf dat ik mijn ontwerpen op verschillende websites, billboards en in advertenties zie.
Dennis de Baat
digital designer
Wij ontwikkelen websites waar onze opdrachtgevers trots op zijn. Het blijft gaaf om mee te denken en bij te dragen aan de groei van onze opdrachtgevers.