aanpak
Eva hebben we in 2020 voor het eerst gesproken bij haar voormalige werkgever. Nu ruim 3 jaar later benaderde ze Vandeez opnieuw, voor strategisch en creatief advies voor haar eigen bedrijf. Hoe impact te maken als ‘nieuwe speler’ binnen een, voor haar, bekende markt.
creatieve insights sessie
Samen met Eva hebben we een creatieve insights sessie gehad. Een brainstorm waarbij we de kaders voor haar huisstijl en nieuwe website hebben bepaald. Eva had duidelijke ideeën en waardevolle input. Een persoonlijke benadering staat zij om bekend, vandaar ook haar kantoornaam: Eef Advocatuur. Het goede gevoel bij cliënten en het feit dat Eva je ontzorgt, is erg belangrijk in haar merkuitstraling en nieuwe website. De creatives van Vandeez zijn aan de slag gegaan met een kleurenpallet van pastel kleuren, een chique typography en persoonlijke, toegankelijke fotografie. Met als doel, vertrouwen uitstralen!
website die impact maakt
De nieuwe merkuitstraling komt goed tot zijn recht op haar nieuwe website. Uiteraard ontwikkeld in de nieuwste techniek, optimaal voor elk device en gebruiksvriendelijk voor zowel gebruiker als bezoeker. Kortom, een website die impact maakt. Met focus op SEO (techniek en content) wat Eva gaat helpen in vindbaarheid en bekendheid.