aanpak
Anneke benaderde Vandeez om haar te ondersteunen met het tot leven brengen van haar nieuwe merk: Altijd Het Beste Consultancy.
strategische sessie
We zijn gestart met een een strategische insights sessie, waarbij we zijn gedoken in haar passie, ambities en haar kracht. Zodat we de juiste visuele doorvertaling konden maken. Anneke staat bekend om haar daadkrachtige, no nonsens aanpak. Ze biedt verschillende consultancy diensten aan voor ondernemers en hanteert hierbij een holistische aanpak. Omdat alles in verbinding staat met elkaar.
merkuitstraling
Vanuit de insights sessie hebben de vertaalslag gemaakt naar een onderscheidende huisstijl. Voor kleurgebruik hebben we gekozen voor krachtig donkerpaars en lichtroze, met daarbij de gedurfde kleur goud. De basis voor deze kleuren is dan ook de amethist, een donkerpaarse edelsteen die staat voor innerlijke rust, concentratie, stress vermindering en bescherming tegen negatieve energie. Haar merkwaarden Aandacht, Helderheid en Betrokkenheid komen terug in het gekozen lettertype en fotografie. Sierlijk en krachtig, maar ook toegankelijk en persoonlijk. Vervolgens is haar merkuitstraling doorvertaald naar een webdesign.