Nieuw merkfundament voor Royal Houdijk
Van merkpositionering en merkuitstraling tot website en merkactivatie. Samen met Royal Houdijk gaan we een toekomstbestendig en onderscheidend merkfundament realiseren.
Royal Houdijk is wereldwijd marktleider in innovatieve systemen voor het toevoeren, inspecteren, verwerken en verpakken van koekjes, biscuits, crackers en andere producten. Deze geavanceerde systemen worden door Houdijk zelf ontworpen, geassembleerd en ter plaatse in bedrijf gesteld. In hun systemen worden tot wel 15.000 producten per minuut verwerkt, met efficiënties die bijna de 100% benaderen. Elke dag gaan miljoenen producten via de systemen van Royal Houdijk van de oven naar de verpakking.
De afgelopen jaren heeft Royal Houdijk zich weten te onderscheiden door het realiseren van hoge volumes en ongeëvenaarde efficiëntie. Tegenwoordig ontwikkelt het bedrijf zich verder naar flexibele en toegankelijke systemen, aangedreven door robotica. Hierdoor kunnen ze een breed scala aan vormen en maten verwerken, wat hen in staat stelt om in te spelen op de voortdurend veranderende wensen van de moderne consument. Royal Houdijk is een familiebedrijf, dat sinds de oprichting in 1922 nog steeds zijn in Vlaardingen is gevestigd.
Om de leidende rol van Royal Houdijk te continueren en versterken, is het essentieel om een krachtig merkverhaal te formuleren en uit te dragen. We gaan Houdijk helpen hun expertise en onderscheidende systemen op een sterke en consistente manier naar de markt te communiceren.

We zijn het merkpositioneringstraject vorige week gestart met een rondleiding bij Royal Houdijk en een strategische sessie op een externe locatie. Samen hebben we de kaders gezet voor het merkverhaal en een succesvolle samenwerking. We kijken uit naar de volgende stappen. Stay tuned!