merkarchitectuur dat jouw merk versterkt
Heb je meerdere merken of producten? Dan is het cruciaal om de samenhang tussen deze merken goed te definiëren.
de structuur van jouw submerken
Met een duidelijke merkarchitectuur maak je de positionering van de merken binnen jouw organisatie helder. Zo zie je meteen of je merken goed met elkaar verbonden zijn of juist hun eigen koers varen.
is merkarchitectuur voor jouw
organisatie relevant?
organisatie relevant?
Het is belangrijk om jouw merkarchitectuur
strategie te bepalen wanneer:
-
je producten of diensten onder meerdere merknamen aanbiedt
-
je verschillende dochterbedrijven hebt binnen je organisatie
-
er een overname of fusie plaatsvindt
het resultaat
Met de juiste merkarchitectuur krijg je duidelijkheid binnen je organisatie en zorg je voor sterke communicatie naar je doelgroep. We bepalen samen hoe je merken zich presenteren en hoe je de waarde van je organisatie duidelijk maakt.
ons werk
Onze producten voor een sterk merk
We helpen organisaties bij het versterken van bestaande merken en introduceren van nieuwe merken. Van 1-daagse sessies tot lange termijn partnerships.
onze merken
de juiste merkarchitectuur bepalen?
We werken graag samen aan het bouwen van jouw love brand.
