Skip to main content

hosting en onderhoud

Jullie website dient snel, betrouwbaar en efficiënt te zijn. Om een website op het internet te kunnen tonen, draait deze op een hostingserver. En één van de voorwaarden om websites veilig te houden, is dat de software van Joomla en alle extensies up-to-date zijn

hostingpakketten
veranderingen

bedrijfsvormen veranderen
Traditionele gezinsbedrijven krijgen steeds meer gezelschap van andere en aanzienlijk grotere bedrijfsvormen door versnelde schaalvergroting middels fusies, overnames, collectieven en franchise-organisaties.

transparantie en duurzaamheid zijn de norm
Transparantie richting marktpartijen, de omgeving en overheid wordt een onderdeel van het verdienmodel van land- en tuinbouwbedrijven. Duurzaamheid wordt een randvoorwaarde voor de toekomstbestendigheid van land- en tuinbouwbedrijven.

ketenrelaties worden vaster
Ad-hoc relaties worden steeds meer vervangen door langdurige samenwerkingsverbanden. Het aandeel vrije handel neemt af en elke schakel die geen waarde toevoegt binnen de afzetketen valt af.

veranderende vraag consument
Consumenten willen in de eerste plaats land- en tuinbouwproducten met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Maar ze zijn bereid meer te betalen als daar zingeving, beleving of gemak tegenover staat.

precisieland- en tuinbouw
Precisieland- en tuinbouw krijgt een prominentere rol in het productieproces. Met precisieland- en tuinbouw krijgen planten of dieren met behulp van technologie, heel nauwkeurig de behandeling die ze nodig hebben.

arbeidstekort stuwt innovatie
De vraag naar arbeid blijft groot en het aanbod blijft beperkt. Dit zorgt dat de vraag naar technologie die de arbeidsproductiviteit kan verhogen of arbeid zelfs kan vervangen alleen maar zal toenemen. Maar deze nieuwe technologie vraagt ook om nieuwe skills.

schaarste van middelen en grondstoffen
Voor de sector liggen er uitdagingen op het gebied van de beschikbaarheid en prijzen van grondstoffen en materialen. De land- en tuinbouw krijgt niet alleen te maken met hoge inkoopprijzen, maar materialen worden door schaarste in sommige gevallen onverkrijgbaar.

local-for-local markt
De land- en tuinbouw is grotendeels een ‘local-for-local markt’ waar de afzet binnen een straal van ongeveer 800 km plaatsvindt. Voor de import en export buiten dit gebied is de risicoperceptie de afgelopen jaren veranderd.

draagvlak land- en tuinbouwsector onder druk
Het is van belang dat er maatschappelijk draagvlak blijft in Nederland voor een omvangrijke land- en tuinbouwsector. De sector moet het voortouw nemen en de regie houden over de positionering van de land- en tuinbouw in het publieke debat.

groei online kanaal
Het online kanaal blijft groeien. Informatie gaat makkelijker van producent naar consument en terug. Via online kanalen is het ook eenvoudiger om schapruimte voor een breed assortiment te creëren dan via fysieke winkels, met een potentieel groter bereik.

Bovenstaande gegevens zijn o.a. gebaseerd op het onderzoeksrapport: Toekomstbestendige land- en tuinbouw in 2030’ van de Rabobank.

marketing uitdagingen

Het effectief inzetten van marketing speelt een grotere rol in de potentiële groei en toekomstbestendigheid van bedrijven in de land- en tuinbouw. Herken jij je als land- of tuinbouwbedrijf in een van de onderstaande marketinguitdagingen?

  • Je merk wordt niet overwogen door de juiste doelgroep

  • Je mist een aansprekend verhaal dat klanten overtuigt

  • Je onderscheidt jezelf niet van andere spelers in jouw markt

  • Je hebt een strategische ambitie die je met jouw huidige merk niet gaat bereiken

  • Je hebt moeite medewerkers te vinden of er ontbreekt trots onder huidige medewerkers

  • Je merk laat de enorme kansen liggen die digitalisering biedt

  • Je merk sluit niet meer aan bij de veranderende markt en klantbehoeften

  • Je merkuitingen hebben geen eigenheid en herkenbaarheid

  • Je mist scherpe keuzes in waar je met jouw merk naartoe gaat

impact van
jouw merk
vergroten

Samen aan de slag met een van de bovenstaande uitdagingen? Kom langs voor een goede kop koffie en ontdek wat wij voor je kunnen betekenen.

Samenwerken
met vandeez?

merkstrategie?

merkuitstraling?

website?

merkactivatie?

aan de slag met je
Vandeez icoon wit line
neem contact met ons op.
Vandeez teamfotografie

Erik den Blaauwen

operationeel manager
Dagelijks werken we aan mooie projecten: van lokale ondernemers tot bedrijven met internationale ambities. We zien ondernemers groeien doordat we hun merk weer laten stralen.

Wendy Groenewegen

merk strateeg
Dat we zichtbaar impact kunnen maken voor onze opdrachtgevers maakt me blij!

Dennis Damen

merk strateeg
Heel mooi om 'het goud' voor zoveel organisaties naar boven te halen.

Christy van der Sman

eigenaar
Met ons team zijn wij jouw creatieve partner voor de lange termijn. Samen krijgen we dingen voor elkaar. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Samen vieren we successen.

Sjoerd van Viegen

art director
Toffe concepten, nieuwe creaties, enthousiaste opdrachtgevers, dat is waar ik blij van word.

Mendy van der Hulst

designer
Het is zo gaaf dat ik mijn ontwerpen op verschillende websites, billboards en in advertenties zie.

Dennis de Baat

digital designer
Wij ontwikkelen websites waar onze opdrachtgevers trots op zijn. Het blijft gaaf om mee te denken en bij te dragen aan de groei van onze opdrachtgevers.
Vandeez team
Vandeez team
Vandeez team
Vandeez team
Vandeez team
Vandeez team