Zichtbaarheid vergroten van bouwbedrijf met sterk merkverhaal
Waaijerbouw is aannemer en projectontwikkelaar in de woningbouw en utiliteitsbouw. Het bedrijf heeft een stevig netwerk bestaande uit persoonlijke relaties van de voormalig directeur. Maar deze directeur gaat met pensioen en de markt ontwikkelt zich razendsnel. Het bedrijf wil wendbaar zijn, online op de kaart staan en voorbereid zijn op de toekomst. Zelfstandig verder bouwen en leads genereren. Voor continuïteit van het bedrijf is het belangrijk de zichtbaarheid te vergroten met een eenduidig en sterk merkverhaal.
opdrachtgever
Waaijerbouw
diensten
merkpositioneringmerkuitstralingwebsite
aanpak
Voordat we aan het design begonnen zijn we eerst tot de kern gekomen van waar Waaijerbouw voor staat en gaat. Wie zijn ze, hoe ziet hun markt eruit en hoe spelen ze daarop in? Met behulp van research, interviews en strategische sessies hebben we samen de identiteit bepaald en het speelveld in kaart gebracht.
merkboodschap en website
Vanuit deze inzichten hebben de merkboodschap geformuleerd die duidt dat Waaijerbouw altijd handelt vanuit het totaalbelang. Dit hebben we doorvertaald naar de website in beeld en tekst, zodat hun identiteit optimaal wordt gecommuniceerd naar de doelgroep.
resultaat
Waaijerbouw beschikt nu over een sterke positionering van hun merk. Dit biedt niet alleen bewustzijn van het eigen DNA, maar ook interne sturing vanuit hun onderscheidende kracht. Deze positionering wordt o.a. naar buiten gebracht met een nieuwe, gebruiksvriendelijke website. Een website die helemaal in lijn is met hun merkverhaal en zo vertrouwen uitstraalt naar potentiële klanten. Van hieruit kunnen ze zelfstandig verder bouwen aan hun merk én hun doelstellingen.
"Samen hebben we een sterke basis neergezet van waaruit we vol vertrouwen verder kunnen bouwen aan onze toekomst."
Bart Waayer & Ben van Wijngaarden - Directie
Bart Waayer & Ben van Wijngaarden - Directie
over Waaijerbouw
Waaijerbouw is in 1958 opgericht door Wim Waaijer senior. Door de jaren heen is Waaijerbouw uitgegroeid tot een ervaren aannemingsbedrijf dat zowel kleine als grote bouwprojecten realiseert in woningbouw, utiliteitsbouw en transformatieprojecten. In 2016 is het stokje overgedragen aan Bart Waayer en Ben van Wijngaarden. Zij zetten het realiseren van projecten in de toekomst voort met de kwaliteit en toewijding van weleer, maar met de technieken en inzichten van vandaag.
zij gingen voor
Intertoys
Het Intertoys gevoel doorvertalen naar de merkuitstraling
Intertoys
Van Deelen Liften
Van Deelen Liften als merk naar nieuwe hoogtes
Van Deelen Liften
Coloured by Gerbera
Gerbera kleurt je dag - kleurrijke campagne tegen de winterdip
Coloured by Gerbera
Intertoys
Ultieme winkelbeleving voor nieuwe Intertoys winkels
Intertoys
MeerDeur
Nieuw merkfundament voor toonaangevende deurenproducent en -leverancier
MeerDeur
PlantPartners
Ontwikkeling en lancering van het nieuwe merk PlantPartners
PlantPartners
Kneppers Rozen
Als kwekerij en handelshuis in het vizier blijven van de doelgroep
Dagelijks werken we aan mooie projecten: van lokale ondernemers tot bedrijven met internationale ambities. We zien ondernemers groeien doordat we hun merk weer laten stralen.
Wendy Groenewegen
merk strateeg
Dat we zichtbaar impact kunnen maken voor onze opdrachtgevers maakt me blij!
Dennis Damen
merk strateeg
Heel mooi om 'het goud' voor zoveel organisaties naar boven te halen.
Christy van der Sman
eigenaar
Met ons team zijn wij jouw creatieve partner voor de lange termijn. Samen krijgen we dingen voor elkaar. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Samen vieren we successen.
Sjoerd van Viegen
art director
Toffe concepten, nieuwe creaties, enthousiaste opdrachtgevers, dat is waar ik blij van word.
Mendy van der Hulst
designer
Het is zo gaaf dat ik mijn ontwerpen op verschillende websites, billboards en in advertenties zie.
Dennis de Baat
digital designer
Wij ontwikkelen websites waar onze opdrachtgevers trots op zijn. Het blijft gaaf om mee te denken en bij te dragen aan de groei van onze opdrachtgevers.