Skip to main content

Zichtbaar maken wat het fonds betekent voor marinepersoneel

Het Karel Doorman Fonds staat al sinds 1944 klaar voor marinepersoneel en hun dierbaren. Het is een organisatie met de mogelijkheid om veel mensen te helpen, mits zij hun verhaal zichtbaar maken voor deze mensen. Met een nieuwe website en huisstijl wil het Karel Doorman fonds hun diensten aan zoveel mogelijk mensen kenbaar maken en aanbieden. Zo kan het marinepersoneel en hun gezinsleden die steun wensen het fonds vinden en erachter komen wat het fonds voor hun kan betekenen. Daar waar officiële instanties aan de grens van hun mogelijkheden staan gaat het Karel Doormans fonds verder.
opdrachtgever

Karel Doorman Fonds
diensten

merkpositionering merkuitstraling website
aanpak
Aandacht en oprechte betrokkenheid, dat is de basis. We zijn ons gaan verdiepen in de klant, hun werkzaamheden, hun mensen en hun doelgroep. Het historische verhaal is aangevuld met de actualiteit en de diensten die het Karel Doorman fonds nu biedt.

nieuwe huisstijl en website

Dat verhaal is de basis geweest bij het opzetten van de website en de huisstijl. Hun verhaal sluit tekstueel en visueel naadloos op elkaar aan en wordt dankzij de website beschikbaar gesteld aan iedereen. Met de juiste dosis verbeeldingskracht is het verhaal tot leven gebracht.

resultaat
Een duidelijke en gedegen merkpositionering in beeld en tekst, met de mogelijkheid om verder te bouwen. De website kan gemakkelijk door de klant beheerd worden. Het is dat stukje ontzorgen waardoor de organisatie zich kan richten op hun doel; meer en nieuwe mensen steunen.

centraal punt waar hun verhaal krachtig wordt verteld

Met de nieuwe website en huisstijl van het Karel Doorman Fonds hebben ze een centraal punt waar hun verhaal wordt verteld en de drempel voor de doelgroep laag is. Zo kunnen ze nog meer mensen steunen.
over Karel Doorman Fonds
Het Karel Doorman Fonds biedt financiële steun aan al het marinepersoneel en hun gezinsleden, daar waar officiële instanties aan de grens van hun mogelijkheden staan. Zowel individuen als organisaties kunnen bij het Karel Doorman Fonds terecht voor financiële steun. Ze ondersteunen projecten binnen de thema's individuele steun, herdenken, zorg, welzijn en onderzoek.
zij gingen voor
  • Romynox
    vandeez-cases-diap-logo-romynox-left.svg

    Romynox

    Impact maken in de (bio)farmaceutische industrie

    Romynox

  • Meer Gevelsystemen logo

    Meer Gevelsystemen

    Complete rebranding voor gevelexpert

    Meer Gevelsystemen

  • Case Schotte Hoogerbrugge
    Logo Schotte Hoogerbrugge

    Schotte Hoogerbrugge

    Van twee bouwbedrijven één sterk merk maken

    Schotte Hoogerbrugge

  • Oostlanddag
    Logo Oostlanddag

    Oostlanddag

    Vandeez gelooft in de kracht van lokale verbinding

    Oostlanddag

  • Logo VNO-NCW

    VNO-NCW

    Netwerkevent met Intertoys en VNO NCW

    VNO-NCW

  • Intertoys rebranding
    Logo Intertoys

    Intertoys

    Ultieme winkelbeleving voor nieuwe Intertoys winkels

    Intertoys

  • Logo Aweta

    Aweta

    Een positionering die past bij een marktleider in sorteeroplossingen

    Aweta

    Samenwerken
    met vandeez?

    merkstrategie?

    merkuitstraling?

    website?

    merkactivatie?

    aan de slag met je
    Vandeez icoon wit line
    neem contact met ons op.
    Vandeez teamfotografie

    Erik den Blaauwen

    operationeel manager
    Dagelijks werken we aan mooie projecten: van lokale ondernemers tot bedrijven met internationale ambities. We zien ondernemers groeien doordat we hun merk weer laten stralen.

    Wendy Groenewegen

    merk strateeg
    Dat we zichtbaar impact kunnen maken voor onze opdrachtgevers maakt me blij!

    Dennis Damen

    merk strateeg
    Heel mooi om 'het goud' voor zoveel organisaties naar boven te halen.

    Christy van der Sman

    eigenaar
    Met ons team zijn wij jouw creatieve partner voor de lange termijn. Samen krijgen we dingen voor elkaar. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Samen vieren we successen.

    Sjoerd van Viegen

    art director
    Toffe concepten, nieuwe creaties, enthousiaste opdrachtgevers, dat is waar ik blij van word.

    Mendy van der Hulst

    designer
    Het is zo gaaf dat ik mijn ontwerpen op verschillende websites, billboards en in advertenties zie.

    Dennis de Baat

    digital designer
    Wij ontwikkelen websites waar onze opdrachtgevers trots op zijn. Het blijft gaaf om mee te denken en bij te dragen aan de groei van onze opdrachtgevers.