Zichtbaar maken wat het fonds betekent voor marinepersoneel
Het Karel Doorman Fonds staat al sinds 1944 klaar voor marinepersoneel en hun dierbaren. Het is een organisatie met de mogelijkheid om veel mensen te helpen, mits zij hun verhaal zichtbaar maken voor deze mensen. Met een nieuwe website en huisstijl wil het Karel Doorman fonds hun diensten aan zoveel mogelijk mensen kenbaar maken en aanbieden. Zo kan het marinepersoneel en hun gezinsleden die steun wensen het fonds vinden en erachter komen wat het fonds voor hun kan betekenen. Daar waar officiële instanties aan de grens van hun mogelijkheden staan gaat het Karel Doormans fonds verder.
opdrachtgever
Karel Doorman Fonds
diensten
merkpositioneringmerkuitstralingwebsite
aanpak
Aandacht en oprechte betrokkenheid, dat is de basis. We zijn ons gaan verdiepen in de klant, hun werkzaamheden, hun mensen en hun doelgroep. Het historische verhaal is aangevuld met de actualiteit en de diensten die het Karel Doorman fonds nu biedt.
nieuwe huisstijl en website
Dat verhaal is de basis geweest bij het opzetten van de website en de huisstijl. Hun verhaal sluit tekstueel en visueel naadloos op elkaar aan en wordt dankzij de website beschikbaar gesteld aan iedereen. Met de juiste dosis verbeeldingskracht is het verhaal tot leven gebracht.
resultaat
Een duidelijke en gedegen merkpositionering in beeld en tekst, met de mogelijkheid om verder te bouwen. De website kan gemakkelijk door de klant beheerd worden. Het is dat stukje ontzorgen waardoor de organisatie zich kan richten op hun doel; meer en nieuwe mensen steunen.
centraal punt waar hun verhaal krachtig wordt verteld
Met de nieuwe website en huisstijl van het Karel Doorman Fonds hebben ze een centraal punt waar hun verhaal wordt verteld en de drempel voor de doelgroep laag is. Zo kunnen ze nog meer mensen steunen.
over Karel Doorman Fonds
Het Karel Doorman Fonds biedt financiële steun aan al het marinepersoneel en hun gezinsleden, daar waar officiële instanties aan de grens van hun mogelijkheden staan. Zowel individuen als organisaties kunnen bij het Karel Doorman Fonds terecht voor financiële steun. Ze ondersteunen projecten binnen de thema's individuele steun, herdenken, zorg, welzijn en onderzoek.
zij gingen voor
Romynox
Impact maken in de (bio)farmaceutische industrie
Romynox
Meer Gevelsystemen
Complete rebranding voor gevelexpert
Meer Gevelsystemen
Schotte Hoogerbrugge
Van twee bouwbedrijven één sterk merk maken
Schotte Hoogerbrugge
Oostlanddag
Vandeez gelooft in de kracht van lokale verbinding
Oostlanddag
VNO-NCW
Netwerkevent met Intertoys en VNO NCW
VNO-NCW
Intertoys
Ultieme winkelbeleving voor nieuwe Intertoys winkels
Intertoys
Aweta
Een positionering die past bij een marktleider in sorteeroplossingen
Dagelijks werken we aan mooie projecten: van lokale ondernemers tot bedrijven met internationale ambities. We zien ondernemers groeien doordat we hun merk weer laten stralen.
Wendy Groenewegen
merk strateeg
Dat we zichtbaar impact kunnen maken voor onze opdrachtgevers maakt me blij!
Dennis Damen
merk strateeg
Heel mooi om 'het goud' voor zoveel organisaties naar boven te halen.
Christy van der Sman
eigenaar
Met ons team zijn wij jouw creatieve partner voor de lange termijn. Samen krijgen we dingen voor elkaar. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Samen vieren we successen.
Sjoerd van Viegen
art director
Toffe concepten, nieuwe creaties, enthousiaste opdrachtgevers, dat is waar ik blij van word.
Mendy van der Hulst
designer
Het is zo gaaf dat ik mijn ontwerpen op verschillende websites, billboards en in advertenties zie.
Dennis de Baat
digital designer
Wij ontwikkelen websites waar onze opdrachtgevers trots op zijn. Het blijft gaaf om mee te denken en bij te dragen aan de groei van onze opdrachtgevers.