Skip to main content

Ultieme winkelbeleving voor nieuwe Intertoys winkels

Lachend, rennend en vol enthousiasme rennen dagelijks kinderen op hun favoriete speelgoed af! Ze kunnen niet wachten om te spelen met die nieuwe Barbie, toffe game of met één van de vele LEGO bouwsets. Het is de beleving die Intertoys geeft aan kinderen en wat Intertoys zo bijzonder maakt. De afgelopen maanden werkte het creatief team van Vandeez samen met Intertoys aan nieuwe Intertoys XL winkels. In onder andere Rotterdam Zuidplein, Eindhoven, Hilversum, Veenendaal, Assen, Haarlem en Hellevoetsluis werden nieuw locaties geopend.
opdrachtgever

Intertoys
diensten

merkuitstraling
aanpak
Intertoys heeft wel 200 winkels in Nederland. De afgelopen maanden heeft Intertoys nieuwe winkels geopend op A-locaties. Deze winkels worden verbouwd naar het nieuwste winkelconcept van Intertoys waarbij de Intertoys merkbeleving centraal staat.

visualiseren nieuwe winkel

Trots zijn wij om hier een structurele bijdrage aan te leveren. Een nieuwe locatie wordt altijd door ons creatieve team bezocht. Op zo'n moment kijken wij als het ware 'door het beton heen' en visualiseren we de nieuwe winkel in gedachten. We maken foto's, meten en schetsen de eerste lijnen op de iPad. Ondanks dat de verlichting ontbreekt en muren vaak nog verplaatst moeten worden, zorgen we ervoor dat de visualisatie tot de verbeelding spreekt.

creatieve uitwerking

Vervolgens gaan wij aan de slag met de creatieve uitwerking ervan. Dit doen we in co-creatie met het winkelbouwteam en Stephan Buffing, verkoop directeur. Uiteraard houden we rekening met het echte Intertoys gevoel: kleur, vriendelijkheid, fun. Consistentie is key, daarom wordt in alle kanalen deze merkuitstraling doorgevoerd: van winkel tot pakpapier en website tot social media. Dit alles is dan ook gebundeld in een huisstijl en formule handboek.

resultaat
Vandeez realiseerde het XL logo, de overall winkeluitstraling, POS materiaal, prijskaarten, kopborden en de unieke en herkenbare Intertoys merkuitstraling. En wat een impact hebben we weten te realiseren met deze winkels! We zijn super trots op het resultaat en de unieke samenwerking. Een team van professionals met elk hun eigen specialisme waarmee we maximaal succes weten te bereiken.

En als je dacht dat we klaar waren? Zeker niet! Momenteel zijn bezig met een aantal nieuwe winkels en de opmaak van het gaafste speelboek van Nederland.

Lees alles over de totstandkoming van de merkuitstraling in onze case .
Intertoys Video
Intertoys Fotografie
Intertoys Huisstijl
Intertoys Fotografie
Intertoys Huisstijl
Intertoys Fotografie
Intertoys Huisstijl
Intertoys Fotografie
Intertoys Huisstijl
"Dankzij een sterk inlevingsvermogen en pragmatische aanpak spraken we meteen dezelfde taal.”
Stephan Buffing - Directeur
Stephan Buffing - Directeur
Intertoys Fotografie
Intertoys Huisstijl
Intertoys Huisstijl
Intertoys Huisstijl
Intertoys Huisstijl
Intertoys Huisstijl
Intertoys Huisstijl
over Intertoys
Intertoys is, met meer dan 200 vestigingen, de grootste keten van speelgoedwinkels in Nederland. Kenmerkend voor Intertoys is de informele organisatie. Er heerst een hoge betrokkenheid en sfeer van collegialiteit binnen het bedrijf. Het product speelgoed maakt de organisatie jong, dynamisch en flexibel. Naast een breed assortiment speelgoedartikelen voor jong tot oud, heeft Intertoys een uitgebreide collectie games voor alle platforms.
zij gingen voor
  • Logo Uylenburg - Du Midi

    Uylenburg - Du Midi

    Gedeelde ambities voor Café Du Midi en Buitengoed de Uylenburg

    Uylenburg - Du Midi

  • Logo Gerbera United

    Gerbera United

    Het nieuwe verhaal doorvertaald in een krachtige positionering en merkuitstraling

    Gerbera United

  • The Waterproof Company
    Logo The Waterproof Company

    The Waterproof Company

    Rebranding en lancering van The Waterproof Company

    The Waterproof Company

  • Case Schotte Hoogerbrugge
    Logo Schotte Hoogerbrugge

    Schotte Hoogerbrugge

    Van twee bouwbedrijven één sterk merk maken

    Schotte Hoogerbrugge

  • Logo Ook dit is de Rotte

    Ook dit is de Rotte

    Bekendheid van het natuurgebied rondom de rivier de Rotte vergroten

    Ook dit is de Rotte

  • Oostlanddag
    Logo Oostlanddag

    Oostlanddag

    Vandeez gelooft in de kracht van lokale verbinding

    Oostlanddag

  • Logo One Flora Group

    One Flora Group

    Fusie tussen twee grote spelers in de sierteeltsector

    One Flora Group

    Samenwerken
    met vandeez?

    merkstrategie?

    merkuitstraling?

    website?

    merkactivatie?

    aan de slag met je
    Vandeez icoon wit line
    neem contact met ons op.
    Vandeez teamfotografie

    Erik den Blaauwen

    operationeel manager
    Dagelijks werken we aan mooie projecten: van lokale ondernemers tot bedrijven met internationale ambities. We zien ondernemers groeien doordat we hun merk weer laten stralen.

    Wendy Groenewegen

    merk strateeg
    Dat we zichtbaar impact kunnen maken voor onze opdrachtgevers maakt me blij!

    Dennis Damen

    merk strateeg
    Heel mooi om 'het goud' voor zoveel organisaties naar boven te halen.

    Christy van der Sman

    eigenaar
    Met ons team zijn wij jouw creatieve partner voor de lange termijn. Samen krijgen we dingen voor elkaar. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Samen vieren we successen.

    Sjoerd van Viegen

    art director
    Toffe concepten, nieuwe creaties, enthousiaste opdrachtgevers, dat is waar ik blij van word.

    Mendy van der Hulst

    designer
    Het is zo gaaf dat ik mijn ontwerpen op verschillende websites, billboards en in advertenties zie.

    Dennis de Baat

    digital designer
    Wij ontwikkelen websites waar onze opdrachtgevers trots op zijn. Het blijft gaaf om mee te denken en bij te dragen aan de groei van onze opdrachtgevers.